| Peaeesmärk: Õpilased tunnevad ja kasutavad erinevaid õpistrateegiaid ja analüüsivad enda õppimist. Õpetajad tagasisidestavad end, kolleegi ja õpilast mõtestatult. |
| 1. Meil on õppija arengut toetav kaasaegne õppekorraldus |
| 1.1. Lennu- ja projektipõhised tegevused |
| ülekooliline teaduspäev |
| õpistrateegiate tegemine nähtavaks |
| regulaarsed lennupõhised lõimingutunnid 1.-6. klassis |
| 1.2. Ajakohastatud õppekava tegevuste juurutamine |
| igas klassiastmes on kaardistatud vähemalt üks lõiminguprojekt |
| digitegevuste kaardistamine kõigis õppeainetes, digitöökava loomine |
| 1.-4. klassides R-õppe arendamine koostöös reaalainete õpetajatega |
| 1.3. Põhikooli lõpuklassi õpilastele toetavad tegevused edaspidise haridustee valikul |
| vilistlaste kaasamine gümnaasiumide tutvustamisse |
| 9. klassi õpilased varjutavad soovitud gümnaasiumi |
| 1.4. Õpistrateegiad ja individuaalne lähenemine |
| 15-minuti vestluste põhja/juhendi uuendamine (Erasmus+ projekti tulem) |
| erinevate õpistrateegiate süsteemne ja pidev kasutamine ainetundides |
| parimate praktikate jagamine |
| 2. Meil on innovaatilised, heatahtlikud, nõudlikud ja motiveeritud koolitöötajad |
| Erasmus+ projekti projekti elluviimine |
| igakuised digipädevuste töötoad õpetajatele, saadud teadmiste rakendamine ainetundides |
| regulaarsed kolleegidevahelised tunnivaatlused |
| 3. Meil on koostöine juhtimine, mis tagab arengu ja heaolu |
| TKP koostöökokkulepped |
| KiVa programmi käivitamine |
| kooli üldalade kujundamine koolile omanäolisemaks |
| eeltegevused kooli raamatukogu avamiseks: raamatute kogumine |
| kooli dokumentatsiooni korrastamine |
| uute töötajate sisseelamisprogrammi kirjeldamine |
| algklasside õpetajate regulaarne tiimitöö õppekoordinaatori eestvedamisel |
| Stuudiumi kasutuselevõtt, sh personalihaldussüsteemi funktsioonis |
| 4. Meil on ühtne kogukond |
| õpilasesinduse regulaarne ja jätkusuutlik tegevus, väljapoole kuvamine läbi sotsiaalmeediakanali(te) |
| vilistlaskonnaga ühenduse loomine |
| koolile sõpruskooli leidmine |