Peaeesmärk: Õpilased ja õpetajad tunnevad ja kasutavad süsteemselt erinevaid õpistrateegiaid, tagasisidestavad end ja kaaslast mõtestatult, on koostöised. |
1. Meil on õppija arengut toetav kaasaegne õppekorraldus |
1.1. Lennu- ja projektipõhised tegevused |
KIK õppekäigud |
karjääriõppepäev |
draamaprojekti päev |
7.klasside looduspäev |
teaduspäev 1.-4. klassile |
temaatilised iseseisva õppimise päevad 4 korda aastas |
Erasmus+ projekti algatamine või projektiga liitumine |
lennupõhised õppekäigud ja ekskursioonid |
lennupõhised õppetöövälised ühisüritused |
1.2. Ajakohastatud õppekava tegevuste juurutamine |
8. klassis on digipädevuste omandamise lõimimine kõikidesse õppeainetesse |
ettevõtlusõpe 6. klassidele koostöös VIVITAga |
regulaarsed lennupõhised lõimingutunnid algklassides |
1.-4. klassides R-õppe lõimimine õppeainetesse |
1.3. Põhikooli lõpuklassi õpilastele toetavad tegevused edaspidise haridustee valikul |
9. klassi õpilaste karjäärinõustamine koostöös Töötukassaga |
9. klassi õpilastel on võimalus soovitud gümnaasiumi varjutamiseks |
ülekooliline karjääriõppepäev |
1.4. Õpistrateegiad ja individuaalne lähenemine |
vestluste läbiviimine |
erinevate õpistrateegiate süsteemne ja pidev kasutamine ainetundides |
eesmärgistamist ja tagasisidestamist toetavate materjalide väljatöötamine ja juurutamine |
parimate praktikate jagamine |
töökava juurutamine |
2. Meil on innovaatilised, heatahtlikud, nõudlikud ja motiveeritud koolitöötajad |
õpetajate tunnustamise korra uuendamine |
õpetajate ühiskoolitus: osalemine “Noored kooli” programmi õpiringis |
regulaarsed kolleegidevahelised tunnivaatlused |
parimate praktikate vahetamine ja jagamine nii koolis kui väljaspool |
digipädevuste arendamine ning digitaalsete võimaluste kasutamine õppetöös |
3. Meil on koostöine juhtimine, mis tagab arengu ja heaolu |
tugimeeskonna regulaarne ja sünkroniseeritud koostöö õpilaste ja õpetajate toetamisel |
tugimeeskond kaardistab ja valib välja sobiva vaimset tervist toetava ja kooli keskkonnas toimiva tugiprogrammi |
kooli õueala kujundamine |
avatud alade lapsesõbralikumaks kohandamine |
kooli raamatukogu loomine: raamatute kogumine ja süstematiseerimine |
kooli dokumentatsiooni korrastamine |
siseveebi kasutuselevõtt |
kooli kodulehe korrastamine |
kodukorra uuendamine, hea tava |
4. Meil on ühtne kogukond |
õpilasesinduse regulaarne ja jätkusuutlik tegevus |
õpilasesindus tegutseb enda koostatud tegevuskava järgi |
vilistlaskonnaga ühenduse loomine |
Regulaarne infokiri vanematele |
Koolile sõpruskooli leidmine |