Õppeaasta eesmärgid 2025/2026 õa

Peaeesmärk: Õpilased tunnevad ja kasutavad erinevaid õpistrateegiaid ja analüüsivad enda õppimist. Õpetajad tagasisidestavad end, kolleegi ja õpilast mõtestatult.
1. Meil on õppija arengut toetav kaasaegne õppekorraldus
1.1. Lennu- ja projektipõhised tegevused
ülekooliline teaduspäev
õpistrateegiate tegemine nähtavaks
regulaarsed lennupõhised lõimingutunnid 1.-6. klassis
1.2. Ajakohastatud õppekava tegevuste juurutamine
igas klassiastmes on kaardistatud vähemalt üks lõiminguprojekt
digitegevuste kaardistamine kõigis õppeainetes, digitöökava loomine
1.-4. klassides R-õppe arendamine koostöös reaalainete õpetajatega
1.3. Põhikooli lõpuklassi õpilastele toetavad tegevused edaspidise haridustee valikul
vilistlaste kaasamine gümnaasiumide tutvustamisse
9. klassi õpilased varjutavad soovitud gümnaasiumi
1.4. Õpistrateegiad ja individuaalne lähenemine
15-minuti vestluste põhja/juhendi uuendamine (Erasmus+ projekti tulem)
erinevate õpistrateegiate süsteemne ja pidev kasutamine ainetundides
parimate praktikate jagamine
2. Meil on innovaatilised, heatahtlikud, nõudlikud ja motiveeritud koolitöötajad
Erasmus+ projekti projekti elluviimine
igakuised digipädevuste töötoad õpetajatele, saadud teadmiste rakendamine ainetundides
regulaarsed kolleegidevahelised tunnivaatlused
3. Meil on koostöine juhtimine, mis tagab arengu ja heaolu
TKP koostöökokkulepped
KiVa programmi käivitamine
kooli üldalade kujundamine koolile omanäolisemaks
eeltegevused kooli raamatukogu avamiseks: raamatute kogumine
kooli dokumentatsiooni korrastamine
uute töötajate sisseelamisprogrammi kirjeldamine
algklasside õpetajate regulaarne tiimitöö õppekoordinaatori eestvedamisel
Stuudiumi kasutuselevõtt, sh personalihaldussüsteemi funktsioonis
4. Meil on ühtne kogukond
õpilasesinduse regulaarne ja jätkusuutlik tegevus, väljapoole kuvamine läbi sotsiaalmeediakanali(te)
vilistlaskonnaga ühenduse loomine
koolile sõpruskooli leidmine
Close

Nutikas õppija

Õpitud teema kordamiseks koosta oma sõnadega kokkuvõte.