Robotivõistlus FLL Põhja-Eesti I poolfinaal

25.  jaanuaril peeti Laagri koolis Põhja-Eesti FLL (Firts Lego League) võistluse  I poolfinaal, mille eesmärgiks oli välja selgitada 36 võistkonnast parimad, kes pääsevad edasi kevadel 07.03-08.03 2019 Tallinnas toimuvale Eesti võistluse finaalvooru.

FLL ehk FIRST LEGO League Estonia on võistlus, mis koosneb robotivõistlusest ja projektist.  ( Võistlusformaadist täpsemalt: https://www.firstlegoleague.ee/fll/mis-on-fll-2/ ).

FLL võistlus toimub tänavu 9. korda. Reaalkooli ja Kesklinna Põhikooli  robootikaringidest  on osaletud võistlustel 8 aastat, nendest viimastel 4. aastal päris edukalt. Juba väga kogenud võistkonnana oli võistlustules Reaalkooli õpilastest koosnev “Viirus”(Pärtel Kukk, Uku Kurim, Jasper Tammes, Katariina Kukk, Luka Puumets, Peeter  Pugal), kes  saavutasid robotimängus osalenuist kõrgeima punktiskoori ja  neile omistati poolfinaali Meistritiitli karikas. 

Esmakordselt uues koosseisus võistles meeskond RUUTer v2. kuhu kuulusid õpilased Reaalkoolist (Martin Pukk, Kristofer-Peeter Vares, Armis Must, Erik Vanasaun), Kesklinna Põhikoolist (Edward Ulst, Ruut Kangust, Mario Levorato, Jakob Sang) ja TIKist (Lennar ja Linnart Läheb) Tiim esines päris hästi ja neile  omistati põhiväärtuste II koha karikas ( https://www.firstlegoleague.ee/fll/mis-on-fll-2/fll-pohivaartused/
 Mõlemad  võistkonnad said  kutse  osaleda Eesti FLL võistluse finaalvoorus 07.03-08.03 2019 Tallinnas.  Võistlusel aitasid meeskondi õigel ajal õigesse kohta suunata juhendaja Ahti Pent  
 
26.  jaanuaril astusid üles  Põhja-Eesti FLL II eelvooru võistlusel pisikesed robootikud Jaagup (TRK)  ja Joosep Tammes (TKP) Robodraakonite võistkonnast, kelle masin andis tugevat konkurentsi kogenud võistlejatele, jäädes robotimängus 6. kohale (36 osalejast ) kuid karikaid ja finaalikohta seekord ei tulnud. Edu neile edaspidiseks. 

Õnnitleme meeskondi ja täname meeskonnaliikmete vanemaid panustamast ning toetamast.


Close

Nutikas õppija

Kui uus oskus ja teadmine on automatiseerunud, saad seda hakata kasutama uute teadmiste ja oskuste omandamisel.